Reklamačný protokol
REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Podnikateľský subjekt:
EcoBB, s.r.o., so sídlom Šaľa, Lužná 2271/30, 927 05, IČO: 53 702 611 telefonický kontakt0945 502 045 emailová adresa: info@ecobb.sk
Spotrebiteľ:
meno a priezvisko: ....................................................................................................................................
adresa bydliska: ........................................................................................................................................
kontaktné údaje /telefón, email/: ............................................................................................................
Označenie reklamovaného tovaru:
...................................................................................................................................................................
Dátum kúpy alebo dátum prevzatia tovaru spotrebiteľom:
...................................................................................................................................................................
Opis vád predaného tovaru:
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
Predbežné vyjadrenie spotrebiteľa, aké právo zo zodpovednosti podnikateľského subjektu za vady má záujem si uplatniť: ...................................................................................................................................................................
Požadovaný spôsob vyrozumenia o spôsobe vybavenia reklamácie 1 :
emailom na emailovej adrese spotrebiteľa: ................................................................................
písomne listom na adrese bydliska spotrebiteľa
Spotrebiteľ súčasne s reklamáciou
doložil – nedoložil 2
doklad preukazujúci kúpu reklamovaného tovaru u podnikateľského subjektu; najčastejšie objednávka, faktúra, doklad o platbe v hotovosti, prevodný príkaz.
1 príslušná voľba sa vyznačí X
2 nehodiace sa prečiarkne
Spotrebiteľ súčasne s reklamáciou
predložil – nepredložil 2
samotný vadný tovar.
V Šali, dňa .......................................
Podpis podnikateľského subjektu alebo ním poverenej osoby:
Záznam podnikateľského subjektu o spôsobe vybavenia reklamácie – vyplní podnikateľský subjekt:
Dátum vybavenia reklamácie: ...............................................................................................................
Dátum zaslania vyrozumenia spotrebiteľa o spôsobe vybavenia reklamácie: .......................................
Spôsob vybavenia reklamácie1 :
opodstatnená reklamácia, vybavená nasledovným spôsobom
oprava
výmena
vrátenie celej kúpnej ceny
primeraná zľava z kúpnej ceny
dodanie chýbajúceho množstva tovaru alebo chýbajúcej časti tovaru
neopodstatnená /zamietnutá/ - dôvody: ............................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... ..............................................................................................................................................................
Podpis a pečiatka podnikateľského subjektu:
........................................................