Reklamačný poriadok
Reklamácie
Ako na to?
Po obdržaní tovaru, prosím, skontrolujte neporušenosť obalu. Ak je poškodený, reklamujte to priamo u prepravnej spoločnosti na mieste. Doma poriadne prekontrolujte balíček (množstvo, či je v poriadku, či je dodaná správna látka a prípadné vady látky). Ak zistíte chybu, v prvom rade nám napíšte na info@ecobb.sk (nie vždy vieme odpovedať na hovor). Popíšte nám vadu a nezabudnite priložiť fotografiu. Ozveme sa najneskôr do 48 hodín.
Reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy?
Priadza je secondhand tovar nie vždy s originálnou etiketou, takže nie je možné odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu. Možná je iba reklamácia –iný tovar alebo iné množstvo. Nemožno odstúpiť od zmluvy z dôvodu nespokojnosti s odtieňom, zložením a podobne.
Ak vám doručíme iný ako objednaný tovar, tovar v inom ako objednanom množstve produktu a podobne, ide o reklamáciu. Prosíme, odfoťte nám vadu a zašlite mailom. Všetky reklamácie sa snažíme vyriešiť k spokojnosti zákazníka výmenou tovaru, vrátením peňazí alebo dohodou na zľave.
Nakoľko tovar od dodávateľa k nám prichádza v objemoch niekoľko ton a ďalej sa u nás spracováva, je možné, že prípadné poškodenie priadze nastrihnutím alebo znečistením materiálu prehliadneme. Snažíme sa robiť všetko preto, aby sa to nestalo, ale sme tiež iba ľudia. Prosíme preto o zhovievavosť. Určite vždy všetko vyriešime k Vašej spokojnosti.
Mierne ušpinený materiál a páraná priadza je výrazne zohľadnená cenou, nakoľko možnosť opätovného použitia priadze je hlavnou myšlienkou obchodníka . Malé poškodenia, znečistenia nie sú predmetom reklamácie.
Kompletné znenie Reklamačného poriadku nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.